Pepper on nauttinut ekasta päivästään meillä.  Ulkona on ollut kivaa. Sade ei ole haitannut ulkoilua, jos siis koirilta kysytään asiasta :o)

Sisällä Roosa on yrittänyt hieman komentaa Pepperiä, huomaa ilmiselvästi, että on minusta mustasukkainen. Roosahan on aina ollut kuin minun varjo, minne minä menen, sinne menee Roosa. Mutta ongelmia ei tule olemaan sen kummemmin, kun tarvittaessa voin laittaa koiria eri huoneisiin. Kuviakin on otettu ja tässä muutama.

                                                              Pepper Sä olet niin suloinen!

 

Tämä ei sitten ole mikään virallinen poseerauskuva, jalat ei ole oikeaoppisesti, sorry Anne ja Niko :D. Pepper sattui seisomaan pihalla tuossa asennossa ja minä hihkuin "seisoo" ja Pepper seisoi monen kuvan ajan. Hieno tyttö, vaikka itse sanonkin :o)

Pepperillä ja Rockylla tätä vauhtia riitti ja riitti .... sisälle otinkin heidät vuoronperään ja sitten suihkuun :o)

Kiva ipana, sanon minä!

Roosa miettii "Vakavaks vetää, vastuu painaa, ensin Vanillan muksut ja nyt tää. Asuuks tää ipana meillä monta viikkoa, vie mun mamman huomiota liikaa .......... Katotaan huomenna, josko jaksaisin sitä leikittää...... pitää miettiä vielä....."

 

Sitten Hipun kuvat, on se nätti tyttö , olen niin iloinen tuosta kullanmurusta :o)

 

Lopuksi juuri sähköpostilla Kajaanista tulleita kuvia ihanasta Leevistä. Sielläkin kaikki menee tosi mukavasti ja kesästä nautitaan :o)