Moi vaan kaikille kavereille! Täällä ollaan vaikkei kukaan oikein meinaa uskoakaan, kun tuo emäntä pitää meitä blogihiljaisuudessa! Mälsää sanotaan me! Emännällä on kuulemma meneillään yksi projekti ja sillä on kuulemma niiiiin kiire ja me ollaan vähän ihmeissämme moisesta, on tää taas niin outoa touhua 

Meitä trimmattiin pari päivää sitten ja emäntä kuului jupisevan, että mistä näitä karvoja oikein riittää ja että taas viikon päästä pitää jatkaa tätä nyppimistä. Kuulemma ollaan porukalla menossa jonnekin Hyvinkäälle erkkariin Mitähän se nyt mahtaa tarkoittaa? Tärkeintä kuitenkin on, että kuulemma päästään samalla moikkaamaan Cellaa Jokelaan, se on kans terrieri, mutta kuulemma australialainen, onkohan siinä jotain kengurunverta, kun se pomppii niin kauheesti? Mutta kun mekin pompitaan, eikä olla australialaisia! Höh, tätä täytyy miettiä......

Kun oon liikkeessä, ja yleensä oon, niin musta ei oikein meinaa saada tarkkoja kuvia, olen ääntä nopeemmin liikkuva neitokainen! Ja toi kumilelu on sitten mun, ettäs tiedätte

Tää lelu on sitten mun ja et Roosa sitten tätä ota, onko selvä, hä !?!

Tätä et sitten vie senkin Rokkijätkä!

Mitä toi Banzo haukkuu? Onks tuolla taas hirviä? Mennään......

Moi vaan kaikille! Mä oonkin ollut oikeestaan melko lailla tään syyskuun isännän kanssa karhuja kattelemassa tuolla erämaassa Iivaaran kupeessa, oli siellä susiakin! Se se vasta on elämää!

Tässä on sitten mun plantaasi, melko hulppeet pinta-alat, eiks vaan