Melli haastoi minut kertomaan salaisuuksiani. Tässä ne ovat:
1. Rakastan ruokaa. Kaikki menee. Erikoisherkkuja ei siis voi luetella erikseen, koska nää on hyvää, lihat, kalat, kaikki vihannekset, siis kaalit, salaatit, tomaatit, kurkut, herneet, porkkanat ym., jugurtit, viilit, raejuustot, lista on loputon. No, yhden tietenkin vois nostaa ylitse muiden eli hirven sääriluu. Jos sen saan, niin sitä ei Jerry eikä Roosa nappaa, se on varma se.
2. Mökillä oleminen on ihanaa. Monesti siellä vaellan niinsanotusti omia polkujani. Kuljen MINUN lähimetsässä ja haistelen jäniksen jälkiä ja muita jälkiä ja syön jäniksen papanoita.
Tähän liittyen tykkään ;) riekoista. Tänään riekko (siis tällä kertää elävä, toisin kuin se edellinen riekko) oli siis kiepissä ja mä vainusin sen äärimmäisen tarkalla vainullani ja aloin kaivaa kieppiä ja sitten se ryökäle lähti sieltä aivan kauhuissaan lentämään ja pääsi siis tällä kertaa minulta karkuun ja voinette arvata kuinka minä pidin napakan haukkumissession.
3. Kun ollaan Jerryn ja Roosan kanssa pihalla vapaana, niin Jerryn juostessa juoksen aika usein hampailla kiinni pitäen sen pannasta ikään kuin duettona. En ymmärrä, miksi se siitä suuttuu, siis vaikka yritän olla sen lähellä siinä ulkoillessa. Mamma ottaa joskus Jerryltä ja Roosalta pannat pois pihalla ollessa, höh.
4. Tykkään naapurin Pyrystä. Se on kohta 2 v. samojedi. Joskus me leikitään yhdessä. Pitäis kyllä useemmin päästä sen kaa leikkiin ja juokseen. Aina, kun mä lähden lenkille, Pyryn talon kohdalla pysähdyn ja yritän vetää Pyryn pihalle ja itken sinnepäin, kun on ikävä Pyryä. Sitten tykkään Nyytistä, sekin on parsoni ja ihana tyttö.
Rakastan Roosa-siskoa
ja tykkään myös Jerrystä, siis joskus tai ehkä usemmiten.... Juskasta tykkään myös. Sitten parasta maailmassa: Kaikkein eniten maailmassa rakastan mun mammaa, iskää ja Mattia.
5. Olen pentukoulussa, siellä on kivaa ja nakkeja sataa solkenaan.
6. Kotona menee muuten tosi hyvin, mutta en ymmärrä, miksi Jerry ei alistu minulle, kun komennan sitä. Mamma ja iskä sanovat, että olen kova luu. Kaksi päivää sitten tuli jostain syystä, en kyllä muista mistä, isompi suukopu mulla ja Jerryllä. Meillä oli Jerryn kanssa kitapurjeet vastakkain, kun oli suut ammollaan ja tiukasti puristuksissa toisissaan kiinni. Mamman peukkukin sinne väliin pusertui ja toinen sormikin vähän tuli haavoille, kun se tuli erotuomariksi, ei erottu, ennen kuin iskä tuli väliin.
7. Rakastan nukkua omissa kolmessa (3) pedissäni, siis luitte aivan oikein siis kolme, yksi keittiössä, yksi olkkarissa ja yksi vierashuoneessa, vierashuone on minun päiväyksiöni, kun noi käy töissä.
8. EXTRAKOHTA: Joskus  on ihanaa nukkua mamman kainalossa tai iskän jalkojen päällä  nojatuolissa  (siis on minulla tuo pehmeämpi puolikin).

Tässäpä nämä nyt on, olen siis ihana ja komea parsonpoika, kuten kaikki ovat jo kyllä huomanneetkin. Kuva ulkonäköni ihanuudesta alla todistuskappaleena (jälleen kerran)
Terveisin Rocky
1379839.jpg